গ্ৰীষ্মকালত দিনটোত কিমান পানী খাব লাগে ?

পানীৰ উপকাৰীতা পানী হৈছে প্ৰকৃতিয়ে আমাক দিয়া উপহাৰ যিয়ে আমাক সুস্থ আৰু ফিট কৰি ৰখাত সহায় কৰে। মানৱ শৰীৰে সঠিকভাৱে কাম কৰিবলৈ পানীয়ে গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰে।

পানীৰ উপকাৰ: আমাৰ শৰীৰৰ প্ৰায় ৭০ শতাংশ পানীৰে গঠিত আৰু পৃথিৱীৰ প্ৰায় ৭১ শতাংশ অংশও পানীৰে আবৃত। এতিয়া আপুনি কল্পনা কৰিব পাৰে যে পানী কিমান গুৰুত্বপূৰ্ণ। চিকিৎসকেও সদায় যিমান পাৰে পানী খোৱাৰ পৰামৰ্শ দিয়ে। গ্ৰীষ্মকালত এই কথাটো আৰু অধিক গুৰুত্বপূৰ্ণ হৈ পৰে। পানী খোৱাটোৱে শৰীৰক জলসিঞ্চিত কৰি ৰখাত সহায় কৰাই নহয়, শৰীৰৰ আন বহুতো স্বাস্থ্য উপকাৰো লাভ কৰে। এই লেখাটোত আমি জানিবলৈ চেষ্টা কৰিম যে সুস্থ হৈ থাকিবলৈ প্ৰতিদিনে কিমান পানী খাব লাগে আৰু ইয়াৰ কি কি উপকাৰিতা আছে।

প্ৰতিদিনে কিমান পানী খাব লাগে?

বহু গৱেষণাৰ পৰা দেখা গৈছে যে স্বাস্থ্যজনিত বিপদৰ পৰা শৰীৰ সুৰক্ষিত ৰাখিবলৈ এজন প্ৰাপ্তবয়স্কই দৈনিক কমেও ২.৭ লিটাৰ পানী খাব লাগে। তেনে নকৰিলে পানীলগা হোৱাৰ সম্ভাৱনা বৃদ্ধি পাব পাৰে। আদৰ্শ ফিগাৰৰ কথা ক’বলৈ গ’লে দিনটোত কমেও ৭ৰ পৰা ৮ গিলাচ পানী খাব লাগে।

অৱশ্যে শৰীৰৰ পানীৰ পৰিমাণো সম্পূৰ্ণৰূপে নিৰ্ভৰ কৰে গোটেই দিনটো আপুনি কি ধৰণৰ কাম কৰি আছে তাৰ ওপৰত। অৰ্থাৎ আপুনি ঘৰৰ ভিতৰত বা অফিচৰ ভিতৰত কাম কৰক বা বাহিৰত উজ্জ্বল সূৰ্য্যৰ পোহৰত কাম কৰক। গতিকে প্ৰতিজন ব্যক্তিৰ বাবে প্ৰয়োজনীয় পানীৰ পৰিমাণ বহু কাৰকৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে আৰু ব্যক্তিভেদে বেলেগ বেলেগ হ’ব পাৰে।

প্ৰচুৰ পৰিমাণে পানী খালে কি কি লাভ হয়?

শাৰীৰিক ক্ষমতা বৃদ্ধিত সহায় কৰে
পানী খোৱাটোৱে শৰীৰক হাইড্ৰেটেড কৰি ৰখাই নহয় দিনটোৰ কামৰ বাবেও শক্তি প্ৰদান কৰে, যাৰ সহায়ত আপুনি গোটেই দিনটো ভাল প্ৰদৰ্শন কৰিব পাৰে। শৰীৰত সম্পূৰ্ণ জলসিঞ্চিত হ’লে শাৰীৰিক ক্ৰিয়া-কলাপৰ উন্নতিও হয়।

মগজুৰ কাৰ্য্যক্ষমতা উন্নত কৰে
পানীহীন শৰীৰে কিছুমান সাধাৰণ কামো কৰিবলৈ বহুত সংগ্ৰাম কৰিবলগীয়া হ’ব পাৰে। কাৰণ হাইড্ৰেচনৰ ফলত মগজুত যথেষ্ট প্ৰভাৱ পৰে। অধ্যয়ন অনুসৰি অলপ পানীলগা হ’লেও মগজুৰ কাৰ্য্যত প্ৰভাৱ পৰিব পাৰে।

কোষ্ঠকাঠিন্যৰ সমস্যাৰ পৰা উপশম দিয়ে
যদি আপুনি কোষ্ঠকাঠিন্যৰ দ্বাৰা অসুবিধা পাইছে তেন্তে প্ৰথমে পৰ্যাপ্ত পৰিমাণৰ পানী খোৱা উচিত। এনে কৰিলে কোষ্ঠকাঠিন্যৰ পৰা বহু পৰিমাণে সকাহ পাব পাৰি।

বৃক্কৰ পাথৰত উপকাৰী
যদি কোনো ব্যক্তিৰ বৃক্কত পাথৰ হয়, তেন্তে প্ৰচুৰ পৰিমাণে পানী খোৱাটো তেওঁৰ বাবে উপকাৰী হ’ব পাৰে। সাধাৰণতে ডাক্তৰে কিডনী ষ্টোন ৰোগী এজনক গোটেই দিনটো কিমান পানী খাব লাগে সেই কথা কয়। তেওঁক অনুসৰণ কৰিলে ইয়াত বহুত সহায় হ’ব পাৰে।

Leave a Comment