এই প্ৰতিকাৰ সমূহে হ্ৰাস কৰিব পিৰিয়ডৰ সময়ত হোৱা ৫টা সমস্যা, সহায়ক হব আপোনাৰ বাবে!

মাহেকীয়াৰ সময়ত মহিলাসকলে বহু সমস্যাৰ সন্মুখীন হ’বলগীয়া হয়। কিছুমান মহিলাই আজিকালি ইমান বিষ, ক্ৰেম্প আৰু অস্থিৰতা অনুভৱ কৰে যে ৰুটিন কামবোৰ সম্পূৰ্ণ কৰাটোও প্ৰত্যাহ্বানতকৈ কম নহয়। যদি আপুনি মাহেকীয়াৰ সময়ত বহুত অসুবিধাৰ সন্মুখীন হয়, তেন্তে সেইবোৰক আওকাণ কৰা উচিত নহয়। ইয়াৰ আঁৰত বহু কাৰণ থাকিব পাৰে।

ইয়াৰ ভিতৰত হৰম’নৰ ভাৰসাম্যহীনতা আৰু কিছুমান স্বাস্থ্যজনিত অৱস্থাও থাকিব পাৰে। মহিলাসকলে এইকেইদিনত বিষৰ পৰা উপশম পাবলৈ প্ৰায়ে কাউণ্টাৰৰ পৰা বিকশিত ঔষধ সেৱন কৰে। কিন্তু, এইটো শুদ্ধ নহয়। মূৰৰ বিষ, পেট ফুলা, ব্ৰণ, পেটৰ বিষ আৰু বহুতো সমস্যা মাহেকীয়াৰ সময়ত দেখা দিয়ে। এইবোৰ দূৰ কৰিবলৈ বিশেষজ্ঞসকলে পৰামৰ্শ দিয়া বিভিন্ন প্ৰতিকাৰ গ্ৰহণ কৰিব লাগে। ডায়েটিচিয়ান মনপ্ৰীতে এই সন্দৰ্ভত তথ্য দিছে। দিল্লী বিশ্ববিদ্যালয়ৰ পৰা পুষ্টি বিজ্ঞানত স্নাতকোত্তৰ ডিগ্ৰী লাভ কৰিছে। হৰম’ন আৰু আন্ত্ৰিক স্বাস্থ্য প্ৰশিক্ষক।

মূৰৰ বিষৰ পৰা মুক্তি পাবলৈ আলমণ্ড খাওক

এই দিনবোৰত বহু সময়ত তীব্ৰ মূৰৰ বিষে আমনি কৰে। ইয়াক অতিক্ৰম কৰিবলৈ ৫টা তিয়াই থোৱা আলমণ্ড খাব লাগে। আলমণ্ডত প্ৰদাহ নিবাৰণকাৰী গুণ পোৱা যায়। এইখিনি খালে মাইগ্ৰেইনৰ পৰা সকাহ পোৱা যায়।

কোষ্ঠকাঠিন্য দূৰ কৰিবলৈ ক্ৰুচিফেৰাছ শাক-পাচলি খাব লাগে

বহু মহিলাই মাহেকীয়া বা পিএমএছৰ সময়ত কোষ্ঠকাঠিন্যত আক্ৰান্ত হয়। ইয়াক অতিক্ৰম কৰিবলৈ আঁহযুক্ত খাদ্য গ্ৰহণ কৰিব লাগে। খাদ্যত ক্ৰুচিফেৰাছ শাক-পাচলি অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব লাগিব। এই শাক-পাচলিবোৰত প্ৰচুৰ পৰিমাণে ফ’লেট, ফাইবাৰ আৰু ভিটামিন চি, ই আৰু কে আদি পোৱা যায়। ব্ৰকলি, কবি, ফুলকবি, এই সকলোবোৰ ক্ৰুচিফেৰাছ শাক-পাচলিৰ তলত আহে। মহিলাসকলে মাহেকীয়াৰ সময়ত এইবোৰ খাব লাগিব।

পেট ফুলা দূৰ কৰিবলৈ ইলাচিৰ পানী

মাহেকীয়াৰ সময়ত পেট ফুলা সাধাৰণতে দেখা যায়। ইয়াক অতিক্ৰম কৰিবলৈ ইলাচিৰ পানী খাব লাগে। ইলাচিৰ পানীয়ে হজম শক্তি উন্নত কৰাৰ লগতে পেটৰ তাপ কমায়। ইয়াৰ ফলত পেটৰ চৰ্বি কমি যায়।

পিৰিয়ড ক্ৰেম্পৰ পৰা মুক্তি পাবলৈ কল খাওক

পিৰিয়ডৰ ক্ৰেম্পৰ পৰা উপশম পাবলৈ সন্ধিয়া কুমলীয়া ডালিম আৰু সূৰ্যমুখী গুটিৰ সৈতে এটা কল খাব লাগে। পটাছিয়াম, মেগনেছিয়াম, আঁহ আদি কলত পোৱা যায়। ই পেশীৰ টান আৰু ক্ৰেম্প কম কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।

ব্ৰণৰ বাবে স্পিয়াৰমিন্ট চাহ

পিৰিয়ড বা পিএমএছৰ সময়ত যদি ব্ৰণ হয়, তেন্তে ইয়াৰ পৰা মুক্তি পাবলৈ পদিনা চাহক খাদ্যৰ অংশ হিচাপে লোৱা উচিত। ইয়াত থকা এন্টি-বেক্টেৰিয়েল আৰু এন্টি-অক্সিডেন্ট গুণৰ বাবে ই ব্ৰণ কমোৱাত সহায় কৰে।

পিৰিয়ডৰ সময়ত হোৱা অসুবিধা কম কৰিবলৈ বিশেষজ্ঞসকলে পৰামৰ্শ দিয়া কথাবোৰৰ সহায় লওক। যদি আপোনাৰ কোনো স্বাস্থ্য সম্পৰ্কীয় সমস্যা আছে তেন্তে লেখাটোৰ ওপৰত দিয়া কমেণ্ট বক্সত আমাক জনাওক। আমি আমাৰ লেখাৰ জৰিয়তে আপোনাৰ সমস্যা সমাধানৰ চেষ্টা কৰিম।

Leave a Comment