৩০ বছৰ বয়সতে ওলমিবলৈ আৰম্ভ কৰিছে নেকি আপোনাৰ পেট? এই শাকৰ ৰসে কমাব আপোনাৰ কঁকালৰ আকাৰ

ওজন বৃদ্ধিয়ে প্ৰতি বয়সতে মানুহক অসুবিধা দিয়ে। মেদবহুলতা মানুহৰ বাবে এক ৰোগত পৰিণত হৈছে, যাৰ পৰা মুক্তি পাবলৈ মানুহে জিমত ঘণ্টাৰ পিছত ঘণ্টা ঘাম ওলোৱাই নহয় নিজৰ খাদ্যাভ্যাস নিয়ন্ত্ৰণো কৰে। কোৱা হয় যে মেদবহুলতা ১০০টা ৰোগৰ মূল। যদি বৃদ্ধি পোৱা মেদবহুলতা নিয়ন্ত্ৰণ কৰা নহয় তেন্তে আমাৰ শৰীৰৰ গুৰুত্বপূৰ্ণ অংগ যেনে হৃদযন্ত্ৰ, বৃক্ক আৰু হাওঁফাওঁৰ ক্ষতি হ’বলৈ আৰম্ভ কৰে। মেদবহুলতা বৃদ্ধিয়ে আনকি খোজ কঢ়াটোও কঠিন কৰি তোলে। মেদবহুলতাৰ বাবে উশাহ-নিশাহৰ কষ্ট আৰম্ভ হয় আৰু হৃদস্পন্দনও বাঢ়িবলৈ আৰম্ভ কৰে। যিকোনো ক্ষেত্ৰতে মেদবহুলতা নিয়ন্ত্ৰণ কৰাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ।

বেয়া খাদ্যাভ্যাস, জীৱনশৈলীৰ অৱনতি আৰু মানসিক চাপ মেদবহুলতাৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ কাৰণ। আজিকালি যুৱক-যুৱতীসকল কম বয়সতে মেদবহুলতাৰ বলি হৈ পৰিছে, যাৰ বাবে তেওঁলোকৰ দুৰ্বল খাদ্যাভ্যাস দায়ী। যুৱক-যুৱতীসকলে কামত অধিক নিমগ্ন হয় যাৰ বাবে তেওঁলোকে খাদ্যৰ প্ৰতি গুৰুত্ব নিদিয়ে। ভোকত থাকিলে জাংক ফুড আৰু ফাষ্ট ফুড খায়। এই খাদ্যৰ ধৰণটোৱেই মেদবহুলতাৰ কাৰণ।

এইমছৰ প্ৰাক্তন পৰামৰ্শদাতা তথা চৌল হাৰ্ট চেণ্টাৰৰ প্ৰতিষ্ঠাপক তথা পৰিচালক ডাঃ বিমল ঝজাৰৰ মতে, যদি কম বয়সতে আপোনাৰ ওজন দ্ৰুতগতিত বৃদ্ধি পাইছে, তেন্তে আপুনি দৈনিক বটল লাউৰ ৰস সেৱন কৰিব লাগে। বটলৰ লাউৰ ৰসে কেৱল কঁকালৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাই নহয় পেটৰ চৰ্বিও হ্ৰাস কৰিব। বটলৰ লাউৰ ৰস সেৱনে হজম শক্তি সুস্থ কৰি ৰাখে আৰু লগতে গ্ৰীষ্মকালত হোৱা বহুতো ৰোগ প্ৰতিৰোধ কৰে।

লাউৰ ৰস খোৱাৰ উপকাৰিতা

চিকিৎসকে প্ৰায়ে সুস্বাস্থ্যৰ বাবে ফলমূল আৰু শাক-পাচলি সেৱন কৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিয়ে। আপুনি জানে যে সেউজীয়া শাক-পাচলি খোৱাটো কেৱল শৰীৰৰ বাবেই ফলপ্ৰসূ নহয়, সেউজীয়া শাক-পাচলিৰ ৰস স্বাস্থ্যৰ বাবেও উপযোগী। লাউ এবিধ সেউজীয়া শাক যি গুণৰ ভঁৰাল। এই শাকত থকা পুষ্টিকৰ উপাদানৰ কথা ক’বলৈ গ’লে ইয়াত ভিটামিন এ, ভিটামিন বি, ভিটামিন চি, ভিটামিন ই আৰু ভিটামিন কে আদি বহুতো ভিটামিন থাকে। ইয়াৰ উপৰিও ইয়াত আইৰণ, ফলেট, মেগনেছিয়াম আৰু পটাছিয়াম আদি বহুতো খনিজ পদাৰ্থ থাকে যিয়ে শৰীৰক সুস্থ কৰি ৰাখে।

আঁহযুক্ত এই পাচলিবিধে শৰীৰৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত যাদুকৰী প্ৰভাৱ পেলায়। ইয়াক সেৱন কৰিলে পেটটো বহু সময়লৈকে ভৰি থাকে আৰু মেদবহুলতা নিয়ন্ত্ৰিত হয়। যদি আপুনি লাউ ৰস বনাই সেৱন কৰে তেন্তে ই আপোনাক হিট ষ্ট্ৰ’কৰ দৰে গ্ৰীষ্মকালীন ৰোগৰ পৰা ৰক্ষা কৰে আৰু শৰীৰত হাইড্ৰেট কৰে। ইয়াক সেৱন কৰিলে ওজন দ্ৰুতগতিত হ্ৰাস কৰিব পাৰি। আইৰণ, প্ৰটিন, খনিজ পদাৰ্থ আৰু আঁহযুক্ত এই ৰসে কোষ্ঠকাঠিন্য দূৰ কৰে আৰু পাইলৰ পৰা মুক্তি দিয়ে।

ওজন কমাবলৈ দৈনিক কিমান বটলৰ লাউৰ ৰস খাব লাগে

যদি আপুনি ওজন কমাব বিচাৰে তেন্তে খালী পেটত দৈনিক ২০০ মিলিলিটাৰ বটলৰ লাউৰ ৰস সেৱন কৰক। এই ৰসত জিৰা, পদিনা আৰু নিমখ ব্যৱহাৰ কৰি ইয়াৰ সোৱাদ বৃদ্ধি কৰিব পাৰে। এই ৰসে কোষ্ঠকাঠিন্য দূৰ কৰিব, হজম শক্তি উন্নত কৰিব আৰু ওজন নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব।

লাওৰ ৰস কেনেকৈ বনাব

  • ২টা মধ্যমীয়া আকাৰৰ লাউ
  • কেইটামান পদিনা পাত
  • নেমুৰ ৰস
  • ৰুচি অনুসৰি নিমখ আৰু জিৰা
  • এই ৰস বনাবলৈ প্ৰথমে লাও লৈ খোলা উলিয়াই সৰু সৰুকৈ কাটি লওক। এতিয়া মিক্সাৰ গ্লাছত বটল লাউৰ টুকুৰা, জিৰা, নিমখ আৰু পদিনা পাত দি ভালদৰে মিহলাই লওক। এই ৰস ফিল্টাৰ কৰি সেৱন কৰক।

এই লেখাটোৰ বিষয়ে আপোনাৰ মতামত কমেণ্ট কৰি জনাওক। লগতে, যদি আপুনি এই লেখাটো ভাল পাইছে তেন্তে ইয়াক শ্বেয়াৰ কৰক আৰু আন অনুৰূপ লেখা পঢ়িবলৈ NewsLiner Assam ফেচবুক পেজটো LIke আৰু Follow কৰি আমাৰ সৈতে সংযুক্ত হৈ থাকক।

Leave a Comment